Sally Hansen Fast & Gentle Polish Remover - Pictures and Quick Review

Många tycker att det är svårt att få en lagom mängd när det är en stor öppning men jag har inte några problem med det. Flaskan är rätt stor så den blir lite tung i början men den är verkligen kanon bra. Den avlägsnar lacket (även glitterlack) väldigt fort och sen jag slutade använda depends dip in och började använda den här så har mina naglar slutat skiva sig och dom är inte torra längre så den är verkligen skonsam och jag är väldigt nöjd!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mats                       | http://www.sportfoton.se | 2013-06-21 | 20:54:42 |

Glad midsommar !

Sportfotograf
www.sportfoton.se

Sara                       | | 2013-06-21 | 22:12:49 |

Jag tycker också att jag får bort lacket lätt med den där removern och det är inga problem att hälla ut rätt mängd. Däremot så skivar sig mina naglar mycket.

Svar: jag använda depends dip in innan jag provade den här och den torkade ut mina naglar så att dom skivade sig hela tiden och gick av men med den här removern går det bättre att ta bort lacket och mina naglar har blivit starka och växer bättre. Vet inte om det beror endast på att jag bytt removern ^^,
Therese Bertheim





»
»
»