O.P.I Oz The Great & Powerful (Vår 2013)

Nu till våren (mars) har OPI och Disney ett sammarbete i och med att nya film Oz The Great & Powerful har premiär. Det är en lite mindre kollektion än vanigt med 6 vanliga lack och ett Liquid Sand lack som vi även har sett i Mariah Carey kollektionen. Hela den här kollektionen ser riktigt fin ut och måste nog köpa hem hela xD
Lights of Emerald City, Which is Witch? och I Theodora You.
 
Glints of Glinda, Don't Burst my Bubble ,When Monkeys Fly! och What Wizardry is this? (Liquid Sand).
Bilder lånade av Honi
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2013-01-11 | 15:01:08 |

Glitterlacken och Don't burst my bubble ser intressanta ut.

Svar: Ja dom ser jätte fina ut och vill se filmen också ^^,
Therese Bertheim

Lela                       | http://www.lelack.se | 2013-01-11 | 21:06:20 |

De i glitter skulle jag kunna tänka mig men pastellerna är inget för mig.

Svar: Okej jo dom ser riktigt fina ut dom där glitterlacken men pastellerna ser riktigt fina ut dom också i mina ögon men måste nog vänta och se om dom är jätte skira eller i bra täckning ^^,
Therese Bertheim





»
»
»