Nytt Utseende ^^,

Ja ni har verkligen kommit till rätt blogg ^^, Den är äntligen helt omgjord, var ett bra tag sen jag fixade ny design hit till bloggen. Nu ska det vara lättare att hitta rätt kategorier beroende vad ni vill läsa om, finns i menyn till vänster och de inlägg jag vill lyfta fram kommer att finnas i den lilla övermenyn! Det här är faktiskt en design som jag gjort om lite då jag använde den när jag började blogga för ca 4 år sedan, mycket är faktiskt hämtat från den designen och kodningen så den är väll inte helt omgjord men ny design och bättre utformning då jag tycker min gamla (den grå) var ganska krånglig att hitta på. Den lilla länk menyn under headern är inte riktigt klar än då jag inte bestämt mig för vad som ska vara där och mitt inlägg med hela min lack samling är inte riktigt klart än så det kommer snart och samma med min lack önskelista. Nå vad tycker ni?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-10 | 19:33:19 |

Snyggt! Det är så kul att göra om sidan. Man behöver lite förändring och förbättring ibland. Du har lyckats superbra. :-)

Svar: Aw tack så jätte mkt ^^, Tog hela natten men kunde inte sova för att jag hade tankarna för skapande ^^, Blev super nöjd :)
Therese Bertheim

Sandra Saandriiie Åhfelt                       | http://saandriiiee.blogg.se/ | 2013-01-10 | 20:38:51 |

Missa inte Tävlingen i min blogg där du kan vinna Spot Stick som är en bakteriedödande olja. Jättebra mot finnar, insektsbett & massor med andra hudirritationer. Parfekt inför sommaren eller om man tex ska utomlands! även för den som har jobbiga finnar att bli av med :)) Anmäl dig NU:
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/tavling-spot-stick.html#comment
Puuuuusss ! & det hade vart jätte skoj om du var med. =))

Sandra Saandriiie Åhfelt                       | http://saandriiiee.blogg.se/ | 2013-01-11 | 08:38:47 |

Hej! Kul att du är med och tävlar i min blogg ^^, hoppas allt är bra med dig den här härliga fredagen :)? Kram

Svar: Jodå helgen har varit toppen bra ^^, Allt bra med dig då? ^^,
Therese Bertheim





»
»
»