New in From Åhlens

Fick ett litet presentkort på Åhlens i julklapp också och var där och handlade lite förnödenheter nu.
Blev en ny foundation som jag faktiskt har köpt två gånger tidigare så den gillar jag verkligen! Men även ett nytt pressat puder och såklart något till naglarna och det blev Isadora 750 Polar Nights som fick följa med hem ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-05 | 13:06:19 |

Älskar Polar Nights, den är ruskigt snygg! Jag har IsaDoras mineralpuder som jag gillar.

Svar: Jo jag hoppas att den är lika snygg på naglarna som i flaskan ^^, Brukar du måla en basfärg under istället för flera lager? ^^
Therese Bertheim

Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-05 | 18:11:20 |

Nja det är inte ofta, nån gång kanske, men oftast blir det 2-3 lager med själva lacket. Men det beror kanske mer på hur du vill använda det, som en layering över något annat lack eller bara som sig själv....:-)





»
»
»