New From Make Up Store

Jag lovade visa lite fler bilder på sminket jag fick i julklapp och ni har frågat efter det så här kommer det ^^,
 
Favorit skuggorna Microshadow i sex nya fina nyanser!
Några nya snygga Eye dust. Jag hatar verkligen förpackningen så därför är det här mina första, blir spännande att prova!
Tre nya glitter färger, även dessa i värdelösa förpackningar men alltid bra att ha!
Nya metallic Eye pencil chocolate cheesecake som ser så fin ut.
Ett Blush och en ny High Tech Lighter
Fyra nya läppstift av olika nyanser och effekter.
Är verkligen super nöjd med allt men har bara hunnit prova en liten del av allt detta. Bästa julklappen helt klart! ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-06 | 12:30:50 |

Du har mycket roligt att testa nu. Så kul med nya grejer. Hoppas du visar resultatet i bloggen. :-)

Svar: haha jo det hoppas jag också XD Min tid räcker inte alltid till känner jag.. men förhoppningsvis blir det mer naglar och sminkbilder. Speciellt nail art är jag sugen och taggad för att fixa ^^,
Therese Bertheim





»
»
»