Mitt blogg uppdrag

Skönt att vara ledig några dagar och att det är bra väder ^^, Är mycket uta med hunden för att busa och träna men jag har också gett mig själv ett blogg uppdrag så jag sitter och gör ett jätte tidskrävande inlägg.. Nämlingen en hel lista på alla mina nagellack som jag har så att jag får en bättre vetskap om vilka jag har samt en önskelista på de lack som jag måste köpa till. Funderar även på en ny design till bloggen men den får komma sen!
 
UPDATE: Jag har förfärligt många otestade & oswatchade nagellacker ser jag nu när jag börjat på min samlingslista så nu kommer det nog bli många nagelinlägg framöver ^^, Jag måste även ompubliera lite inlägg då jag har swatchat alla lack från kollaktionerna i ett inlägg som jag vill ha i enskilda så att dom blir lätta att länka m.m.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»