Månadens Favoriter Januari

♥ - DermaNail 'Nail Treatment'
Mina naglar är starkare, håller bättre och växer snabbare! En riktigt kanon produkt i nagelvården.
♥ - Vichy - Idéalia Dagkräm
Använder den här som nattkräm och den funkar så bra på min hud. älskar den!!
♥ - Balance Me pure skin face wash
Håller huden ren, matt och utan nya utbrott. Ingen mirakelprodukt men fantastiskt hjälpsam på alla vis.
♥ - Batiste Dry Shampoo 'Lace'
Bästa och snabbaste sättat att frächa upp håret om man inte hinner duscha.
♥ - ESTEE LAUDER Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara Extrem Black
Älskar, älskar, älskar! Behöver inte säga mer då den är så fantastisk!!
♥ - So Susan Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette
Pigmenterad och hållbara ögonskuggor i en perfekt palett för snabb användning. mycket bra!!
♥ - Make Up Store Creme Lip Stick 'Crown'
Älskar färgen då den passar till allt och håller väll rätt hyfsat.
♥ - Make Up Store Microshadow 'Smog'
Den hör ögonskuggan passar till allt. Använder den just nu mest till mina ögonbryn
♥ - ELF Kohl Eyeliner
Har faktiskt inte testat en bättre svart eyeliner. Den här klår till och med MUS vattenfasta.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-31 | 11:19:09 |

Jag älskar ögonskuggspaletten från So Susan också! Snygga färger. :-)

Svar: Ja den var väldigt användbar och snabb att ta med när man ska bort då den har bra färger för alla tillfällen! :D
Therese Bertheim





»
»
»