Flytten Är Nära Nu!

Som ni kanske har märkt så får ni många ompublicerade swatches inlägg just nu och det är först och främst för att jag vill göra klart min list över alla lack som jag har samt länka varje lack i sitt enskilda swatch inlägg så att dom ska vara lätta att se. De lack jag ompublicerar har jag lagt i ett och samma inlägg förut när jag swatchade från en och samma kollektion så därför blir det svårt att länka ett visst lack. Men alla tåls att upprepas så jag hoppas ni tycker det är lika roligt att se dom lacken igen fast dom är gamla!
 
Men en annan anledning är också att vi håller på att flytta så det tar upp all övrig tid så jag har inte riktigt tid för att redigera, fota och skriva nya inlägg lika ofta just nu. Så nu är flytten rätt nära hoppas vi och sen kommer det att komma en massa fina och nya inlägg till er att läsa då jag har mycket på gång här framöver!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-17 | 14:36:32 |

Jag har inte varit så aktiv med att kommentera för jag ligger hemma i en hemsk huvudvärk. Men jag läser dina inlägg och hoppas snart vara på benen igen.

Svar: Haha jag tycker att du är väldigt bra på att kommentera ändå! Krya på dig <3 Läser dina inlägg också och väntar med spänning på nya nagel inlägg hos dig :)
Therese Bertheim

Little Miss Nailpolish                       | http://littlemissnailpolish.blogspot.se/ | 2013-01-17 | 16:57:47 |

Hej!
Jag vill gärna gör ett länkbyte med dig som du skrev i en kommentar till mig! Jag har lagt upp din blogg i min blogroll och hoppas du gör det samma med min!
Lycka till med flytten!!

Svar: Vad roligt, din länk är också fixad!
Tack så mkt, men man börjar ångra sig nu då allt jobb börjar med all packning och städning XD
Therese Bertheim





»
»
»