L300 Bio Energy Perfect Lift Face Serum - Review

L300 Bio Energy Perfect Lift Face Serum

Produktens Beskrivning: Ett koncentrerat och aktivt ansiktsserum med lätt, behaglig konsistens, som omedelbart ger en lyftande och uppstramande effekt. Fina linjer slätas ut och huden blir mer motståndskraftig.

 

Min kommentar: Ett lätt och lyxigt serum som luktar milt och gott. Den är för torr hur men fungerade bra på min blandhy också. Den är väldigt utjämnadne och återfuktande och kan användas på hela ansiktet och hals eller som en effektiv punktbehandling under dag eller nattkrämen. Förpackningen är i glas och väldigt snygg men inte så praktiskt i badrummet igentligen. Men ett stort plus i kanten får den också för att den kommer i pumpförpackning. Jag använder den framförallt som punktbehandling när jag får torra partier för effektiv och snabb återfuktning och den fungerar verkligen super. Den här blev en favorit i badrumsskåpet direkt!

Pris: 199:-
Volym: 30ml
Var: Apoteket
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»