Babor Ultra Performance Lip Colour - Review

Babor Ultra Performance Lip Colour

Produktens Beskrivning: En innovativ ny formel med synlig utjämnande effekt. Den känns inte klibbig och lägger sig heller inte som en hinna på ytan. Mycket glans, sitter länge och har mycket färgpigment. Läppstiftet skyddar den sensitiva huden på läpparna från förorening samtidigt som det fungerar vårdande och återuppbyggande.

 

Min kommentar: Ett väldigt härligt läppstift som varken klibbar eller torkar ut på läpparna utan ger en skön återfuktning men känns väldigt ordinärt så priset är lite för högt. Jag fick mitt i en glossybox så färgen var väll inte direkt vad jag hade valt själv men det ger en snygg och diskret nudefärg med lite guldskimmer. Finns i flera nyanser.
 
Pris: 199:-
Volym: 4g
Var: Babor.co.uk
Köpa Igen: Nej
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»