Glossybox Mars 2013

Månadens box har temat 'The Red Carpet Box'

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen 2013?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - SMILE LAB Advances Teeth Whitening Strips Sensitive (499kr, 15st) fick prov på 3st - MIN RECENSION
Ta hand om ditt leende och få vita och fräscha tänder! Dessa nylanserade, skonsamma 'whitening strips' ger dig även bättre munhygien genom att ta bort bakterier och plack.

♥ -  DA VINCI COSMETICS Mineral Shimmer (169kr, 5g) Full size - MIN RECENSION
Lika vackert som Mona Lisas leende skimrar denna mineralögonskugga från Da Vinci! Fukta penseln för extra intensitet eller ta en smalare pensel för att applicera som eyeliner.

♥ - BRUNO BANANI Dangerous Woman EdT + Showergel (219kr, 20ml) fick en 50 ml tub shower gel och ett EdT provrör - MIN RECENSION
Feminina och orientaliska noter av blomster, svarta vinbär, kokosnötsmjölk, heliotrap och vanilj skapar en spännande, sensuell och förförisk doft som är perfekt för heta nätter.

♥ - GARNIER SKIN NATURALS Pure Active 2-in-1 Make-Up Remover Gel (85kr, 200ml) Full size - MIN RECENSION
Rengör effektivt men milt din hud samtidigt som alla spår av makeup tas bort. Kan användas av alla hudtyper (även känsliga) och motverkar pormaskar och glansig hy.

♥ - JELLY PONG PONG Lip Blush (129kr/st) Full size - MIN RECENSION
Nylanserad lip blush med bivax som ger dina läppar en fin färg samtidigt som de återfuktar och blir mjuka. Applicera generöst och låt den lätta texturen smälta in på läpparna. I färgen "Marshmallow Pink"
 
+ tidningen GlossyMag
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-04-04 | 11:16:11 |

Jag var nöjd med min box denna gång. Fick nästan likadan som du förutom för två produkter. Jag fick The Body Shop ansiktsrengöring och Trind Nail Repair.

Svar: Jag är också verkligen nöjd med denna box, ska bli spännande att prova allt detta. Favoriten blev direkt lip blushen måste jag säga, använder den nästan dagligen!
Therese Bertheim

Bam                       | http://bamsbox.blogspot.com | 2013-04-04 | 14:28:19 |

Jag fick ecakt samma box. Blev riktigt nöjd denna månaden, kul när det är varierade produkter i.

Svar: Ja verkligen, ska bli spännande att prova allt detta. Favoriten blev direkt lip blushen måste jag säga, använder den nästan dagligen!
Therese Bertheim





»
»
»