EOTD: Dont Ever Let It End

Nu var det länge sen jag visade sminkningar men ska börja ta igen det då jag har väldigt mycket ovisat smink och det är så roligt att sminka så jag måste börja visa dom lite mer så att det inte bara blir naglar!
Produkter jag har använt i sminkningen:
Ansiktet
- L'oreals Lumi Magique Foundation "C2 Rose Porcelain"
- Maybelline Fit Me Powder "115 Ivory"
- ELF studio blush "Pink passion"
- Maybelline Fit Me Concealer "15 Fair"

Ögonen
- Make Up Store High Tech Lighter "Venus"
- Elf eyebrow kit "Light"
- NYX smokey look kit
- NYX Slim Eye Pencil "White"
- NYX Slim Eye Pencil "Black"
- Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara

Läpparna
- ELF Studio Matte Lip Colour "Palina"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-04-07 | 13:09:20 |

Så snyggt! Du blev jättefin! ♥

Svar: Tack så jätte mkt :)
Therese Bertheim





»
»
»