Clinique Chubby Stick Intense 06 Roomiest Rose Swatches

Nästa Clinique Chubby Stick Intense är nästa snygga nyans 06 Roomiest Rose! Min favorit helt klart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


B R O W N S U G A R                       | http://www.brownsugar.blogg.se | 2013-04-30 | 13:00:19 |

Åh vad fin färg!

Svar: Ja den här är toppen fin :D Just att man kan bygga upp intensiteten som man vill passa den till alla tillfällen :D
Therese Bertheim

Anonym                       | | 2013-04-30 | 19:14:34 |

Är det verkligen sant det som Cactus skriver idag på sin blogg att du knyckt en massa material från andra bloggare? Jag har svårt att tro att du skulle göra så! Men Cactus är ju aldrig elak eller hittar på saker så om andra så vad skall man tro?

Svar: Orkar inte skriva detta flera gånger, skickade just iväg min kommentar till henne så du kan läsa den! "Jag trodde vi rett ut detta och jag visste inte att jag hade kvar det. lite synd att du inte skickade mailet för min mail funkar som den ska! Som jag sa när vi redde ut detta tidigare så hade jag min blogg tillsammans med en annan och jag var väldigt ny med det här att blogga så jag trodde hon skrev allt själv men det gjorde hon ju inte.. jag har raderat allt vad jag har hittat och försökt gå igenom allt flera gånger för att få bort detta och jag har kommenterat för att ni ska se att jag inte har såna inlägg längre! Jag ber om ursäkt IGEN för detta. Jag hoppas att du kan visa den här kommentaren för jag vill inte alls bli kopplad till detta och jag vill att andra och du ska se att jag inte alls menade det och har gjort allt jag kunde göra för att gottgöra det här mot er alla som blev utsatta!! Vill inte att min blogg ska bli smutskastad igen då det har gått så lång tid! Inlägget är självklart raderat och borta för alltid! Med vänliga hälsningar Therese - www.tezzilicious.blogg.se"
Jag hoppas verkligen att jag och min blogg kan bli förlåten någon gång för det misstaget!! Man ska aldrig skapa en blogg med någon annan, så är det bara :'/ Men det här hände för ca 1 år sen nu och jag har försökt göra precis allt som jag kan för att be om ursäkt och varit vänlig och kommenterat deras bloggar så att dom ser att min blogg inte är sådan längre! Jag älskar att blogga och skriva om det jag gör och jag lägger ner så mycket tid på min blogg och vill inte att det ska bli förstört för en sak som hände för länge sen som jag inte riktigt kunde göra nått åt men fått all skit ändå! Jag har bättrat mig men jag visste inte ens att jag hade det inlägget kvar!! :'/ Kollat igenom bloggen MÅNGA gånger och tagit bort alla inlägg som verkar misstänkt och som jag har fått hänvisningar att ta bort :/ Men missade det inlägget men nu är det borta för gott! Hoppas hon nöjer sig med det!
Therese Bertheim





»
»
»