Clinique Chubby Stick Intense 01 Curviest Caramel Swatches

Såklart kan man ju inte hålla sig undan en längre tid utan blev att testa godingarna direkt!
Först ut från Clinique Chubby Stick Intense är nyansen 01 Curviest Caramel!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-04-25 | 09:30:45 |

Jag önskar faktiskt att jag hade köpt den nyansen. Jag köpte Chunkiest Chili och den är skitsnygg, men något för mörk kan jag tycka.

Svar: Den är verkligen super snygg men kan vara för mörk i de flesta sammanhangen faktiskt! Den här är neutral och ger en lagom nyans till läpparna men favoriten är nog Roomiest Rose då den ger super fin färg till läpparna och man kan med lätthet bygga upp färgens styrka :D
Therese Bertheim

josefina                       | | 2013-04-25 | 22:18:44 |

jätte kul att du visar hela bilder på dej själv :) blir så mkt roligare att läsa då :)
Jätte fin är du oxå!

Svar: Tack så jätte mycket :) Känner att man får en så mycket bättre överblick på det man visar :D
Therese Bertheim





»
»
»