Scratch Nails No Soft Nails

Scratch Nails No Soft Nails
Produktens Beskrivning: No Soft Nail är ett vårdande, nagelstärkande nagellack från Scratch Nails, för behandling av mjuka, böjliga naglar som lätt skivar sig och splittras. No Soft Nail förstärker nageln och ökar tåligheten. Nagellacket kan användas ensamt, eller ingå i manikyren som underlack eller över färgat lack som överlack. Rosa transparent nagellack, framställt utan formaldehyd, toluen, DBP och kamfer.
 

Aktiva ingredienser:
Acetyl methionin - hjälper nageln att skapa keratin,
naturliga aldehyder - citrus, bidrar till att härda keratinet.

 

Min kommentar: Fint vårdande lack som verkligen har stärkt mina naglar och gjort de starka och hårda. Men skulle önska att de blev hårda men flexibla så att de inte går av om man råkar stöta lite för hårt i nått så de är inte mina opptimala produkter men de funkar superbra oh jag är nöjd. Den mattas även ner lite vid applicering så den ger ett snyggt naturigt resultat om man endast använder denna produkt.

Pris: 140:-
Volym:  12ml
Var: Åhléns, lindex
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»