Månadens Favoriter Augusti

Månadens Favoriter Augusti
♥ - Sleek Divine Eyeshadow Palet 'Sunset'
Har alla de färger som man kan behöva för snygga sminkningar och det är väldigt hållbara och fina skuggor med bra pigment.
♥ - Australian Bodycare Tea Tree Oil Spot Stick
Finns inget som fungerar så bra mot mina finnar som den här! Har redan beställt fler så det finns i mitt lager!
♥ - OPI 'Red Lights Ahead…Where?'
En ny favorit foundation som är helt fantastisk till min hud och känns len och sjunker fint in i min hud och täcker lagomt.
♥ - China Glaze 'Manhunt & I'm Not Lion'
Två fina favorit färger ur on safari kollektionen som prytt mina naglar lite mer än andra den här månaden.
♥ - Tokalon Anti-Stress Cleansing Mask, Mud & Tea Tree
En härlig mask med tea tree som gör problem hud ren och härligt.
♥ - ELF Mineral Eyeshadow 'Confident & Sweet'
Elf har många fina mineral ögonskuggor och just dessa har varit extra fina.
♥ - ELF Lipstick 'Seductive'
Härlig mjuk röd färg som passar jämt! Skön känsla på läpparna och en stor favorit.
♥ - MUS Microshadow 'Vanilla & Jagger'
MUS microshadows är så fntastiskt bra och de finns i så många färger! Just dessa har använts extra mycket..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2012-09-04 | 15:35:43 |

Ser ut som finfina produkter. Men inte visste jag att ELF och MUS har samma egenskaper? ;)

(om du inte förstod mitt riktigt dåliga skämt så kan jag förklara.. det är samma "recension" på MUS ögonskuggor som ELFs.)

Svar: Det här är ju inte riktigt en recension och jag tycker om skuggorna från båda och har använt dom extra mycket den här månaden så därför heter det 'månadens favoriter'
Therese





»
»
»