Glossybox Augusti 2012

Månadens box hade inga speciella produkter som intresserade mig så mycket. Mest glad är jag nog av JELLY PONG PONG Lip Frosting! L´oreals BB cream intresserar mig inte det minska då den ser super orange ut men såklart ska jag prova den ordentligt också. Hade hellre fått prova Maybelline New York Dream Fresh 8-in-1 BB Cream.

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,


♥ - TONI & GUY Gloss Shine Serum - MIN RECENSION
Lätt formula som hjälper till att kontrollera frissigt och flygigt hår och ger det supermjuk glans. Gnid in en liten mängd serum i handflatorna och dra igenom längderna.
♥ - L'OREAL PARIS Nude Magique BB Cream SPF 15 Full size - MIN RECENSION
En vit BB cream med smarta pigmentkapslar som ändrar färg vid applicering. Passar därför alla hudtoner. Jämnar ut, täcker, förfinar hudens struktur och ger 24 timmars fukt.
♥ - JELLY PONG PONG Lip Frosting Full size - MIN RECENSION
Irish Cream Pavlova har ett glossigt skimmer och underbar doft. Innehåller druvkärnolja som återfuktar , antiinflammatorisk och läkande aloe vera samt mjukgörande bivax.
♥ - WELEDA Body Lotion - MIN RECENSION
Weledas kroppslotions i ny design är baserad på rena naturliga växtoljor, växtextrakt och äkta eteriska oljor. De återfuktar, mjukgör och tas lätt upp av huden.
♥ - GLOSSYBOX Lipstick Full size - MIN RECENSION
I samarbete med tillverkarna av illamasqua får du här glossybox egna minimalistiskt ljust färgade läppstift.
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna                       | http://www.nattstad.se/mizs | 2012-09-01 | 21:51:15 |

Oj vilka fina naglar!!! :=)





»
»
»