ELF Moisturising Lip Tint Spf 8 - Review

ELF Mineral Moisturising Lip Tint Spf 8
Produktens Beskrivning: Ge näring, skäm bort och behandla läppar med denna super mjukgörandeläpp färg. Sheasmör, jojobaolja, kokosolja och vitamin E ger allvarliga fukt medan SPF 8 skyddar läpparna från skadliga UVA / UVB-strålar. Detta just bitit nyans av färgen ger omedelbar lugnande lättnad för irriterad nariga läppar samtidigt minskar uppkomsten av fina linjer och rynkor runt läpparna. Liksom alla våra mineralsmink denna produkt är 100% Mineralbaserade med inga parabener, inga konserveringsmedel och inga färgämnen kemiska.
'översättning via google av elf beskrivning'
 
Min kommentar: Härligt och lätt färgat mineral läpp balsam. Hållbarheten är i det minsta laget tycker jag men lätt att applicera och ger bra resultat. Vårdar läpparna så de blir mjuka, följsamma och återfuktade. Den känslan varar längre än färgen. Jag har flera färger så jag tycker att de är klart prisvärda men skulle inte betala mer för dom.

Pris: 39:-
Volym: 2,8 g
Var: Eyeslipsface
Köpa Igen: Ja
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


CASSANDRA                       | http://cassandras.se/ | 2012-09-27 | 23:17:28 |

har också den färgen! :D





»
»
»