Nytt från Yves Rocher

Yves Rocher är ett favorit märke som jag ofta beställer ifrån. Dom har väldigt många bra produkter till billiga priser och när dom erbjuder en valfri vara med sin beställning så kan man ju inte låta bli då jag alltid väljer en parfym. Den här gången blev det en So Elixir 30ml som doftar super gott men även doft från deras nya So Elixir Purple Deo! Deras BB-kräm har jag hört mycket bra om så den följde med den också samt några nya badkuber med vanilj och kokos doft och handkräm!

Visst ser parfymen härligt fin ut <3 Flaskan är bara så söt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sevve- The sweetest bitch you've ever met                       | http://sevve.blogg.se | 2012-11-22 | 19:30:58 |

Hejsan snygging!

Jag har börjat med Dagens Blogg för mina 3000-5000 läsare, och just nu är det en ny omgång, så in och anmäl dig, kan överraska med 2 eller fler den här gången för att mina läsare verkar gilla Dagens Blogg!

Puss!





»
»
»