Glossybox Oktober 2012

Månadens box har temat 'The Beauty Of A Geisha'

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - LOVE & TOAST Shower Gel Full size - MIN RECENSION
Duschcreme som låter dina sinnen omges av ett stimulerande och grönskande rikt lödder som doftar aprikos. Innehåller aprikoskärneolja, sheasmör, aloe vera, kamomill och kaprifol.
♥ - LENSON Adore- Färgade Månadslinser Full size - MIN RECENSION
'Bi tone' har två färglager för heltäckande färg och dramatisk kontrast. 'Dare' förstärker ögats naturliga färg och har en förstorande effekt.Även linns vätska och förvaring box medföljde.
♥ - NAILS INC Nail Polish - MIN RECENSION
Nails Inc är ett av Englands mest omtalade och uppskattade nagellacksmärken där alla nagellack är döpta efter kända platser i London. Jag fick färgen ''.
♥ - BRILLIANT SMILE Whitening EVO Mouthrinse - MIN RECENSION
En speciellt framtagen munskölj som är effektiv mot ilningar, isningar, plack och karies. Munsköljen löser effektivt upp ytliga missfärgningar och gör dessa lättare arr borsta bort.
♥ - BEAUTYBIRD Luxurious Exfolianting Soap Bar Full size - MIN RECENSION
Lyxig exfolierande tvål med bitar av persikostjärna som skonsamt skrubbar händerna lena och mjuka. Kokosnötsolja som mjukgör huden och med en härlig vaniljdoft.
 
+ Geisha's nyhet med Mörk Choklad
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara                       | | 2012-11-01 | 21:31:31 |

Jag fick samma fast istället för linser fick jag BB-kräm.

Svar: Åh vilken BB-kräm? :D
Therese





»
»
»