Australian Bodycare Spot Stick - Review

Australian Bodycare Spot Stick
Produktens Beskrivning: Med hjälp av naturens krafter, egenskaper och naturligt aktiva ingredienser har man tagit fram ett Spot Stick med en blandning av Tea Tree Oil och grönt te som tränger ner på djupet, återfuktar irriterad hud och förebygger irritation. Enkel att applicera med en "roller ball".

Inspirerat av traditionella och inhemska läkemedel har Australian Bodycare skapat en hud- och hår serie.

  • Fri från parabener & parfym.
Min kommentar:  Bästa produkten som jag har provat på mina finnar. Det hjälper ju inte bara med en sån här produkt så finnar får jag ändå men de läker snyggt ihop och betydligt snabbare än utan att använda den här och den torkar inte ut huden så det här är en toppenprodukt men hade gärna sett den i en större förpackning då man använder den ofta. Det är en roll-on kula som med lättht fördelar ut vätskan på de partier man vill, den har antibakteriella egenskaperna så den är väldigt hygienisk trots rollern som applicering.

Pris: 79:-
Volym: 9 ml
Var: Eleven.se
Köpa Igen: JA!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»