Olja med gardenia från Tahiti - Review


Monoï de Tahiti - Olja med gardenia från Tahiti
Produktens Beskrivning: Tahitiernas skönhetshemlighet Den här oljan består till 50% av äkta monoïolja från Tahiti. Den här rika och parfymerade oljan är en ren skönhetsprodukt för sommarbruk. Oljan kan användas före och efter solning och är idealisk för den mörkare eller solvana huden. Ger ett starkt och glansigt hår. Ger en fantastisk lyster och näring åt huden samt framhäver din solbränna.

Extra plus: En exotisk doft med solvarma doftnoter, en mjukgörande formula som gör underverk för matt eller torrt hår. Olja med gardenia från Tahiti skyddar inte mot solen då den inte innehåller något filter.

Min kommentar: Underbar och lätt olja som passar till det mesta. Jag använder den i första hand till mina nagelband och händer och de har aldrig varit så fina kan jag ju säga. Älskar verkligen denna olja då den snabbt sjunker in utan att kladda och den fungerar fantastiskt bra att smörja in torra ben, armar och hela kroppen så det är en riktig multiprodukt! Den doftar så otroligt gott och jag brukar även ta lite i topparna i håret som lite extra glans.

Pris: 139:-
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Ja
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»