Face Anti-Aging Defense veg. - Review


Face Anti-Aging Defense, 120 ml
Exklusivt hos Bodystore.

Produktens Beskrivning: Face Anti-Aging Defense – lyxelexir från chilenska Cosmetofruit. Innehåller extremt koncentrerat bär/fruktextrakt. Intensiv smakupplevelse.

Kan användas av både män och kvinnor över 18 år. Lider du av allergier, diabetes eller är gravid bör läkare konsulteras innan du använder produkten.

Dosering: 4 ml per dag enligt rekomendation. Unikt mått medföljer förpackningen.
Förvaring: Öppnad förpackning bör förvaras i kylskåp.
Innehåll: Koncentrerat druvextrakt, koncentrerat blåbärsxtrakt, koncentrerat jordgubbsextrakt, koncentrerat hallonextrakt, koncentrerat björnbärextrakt (odlade björnbär), lecitin, askorbinsyra, kalpariane algextrakt, grönt te-extrakt, druvkärneextrakt.

Min kommentar: Jag tycker att det står mycket lite om produkten, står inte direkt någon stann om vad produkten är bra för eller något. Den smakar gott och är lite sträv i efter smaken och efter en stunds användning så känner jag mig lite piggare men inte så jag säger wow vilken effekt det var med denna. Så jag vet inte riktigt hur jag ska besömma den här och min mamma har även fått prova den nu så vi får se vad hon säger om den.

Pris: 369:-
Var: Bodystore.com
Köpa Igen: Nja tror inte det
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)