Yves Rocher Ögonskuggspensel - review


Yves Rocher Ögonskuggspensel hittar ni här
Produktens Beskrivning: En lätt rundad borste som ger en transparent applicering.

Min kommentar: Nu har jag haft denna ett tag och man kan aldrig ha för många penslar enligt min mening och speciellt inte när det gäller bra skuggpenslar. Detta är en väldigt bra budget pensel som har bra kvalité och ger ett super resultat. Den suddar skuggan väldigt enkelt och snyggt och är lätt att arbeta med, man kan även såklart applicera skugga med den också men jag använder den oftast som skuggpensel. Men den har lite för stor borste med lite för hårda strån för att få topp betyg av mig. Men den är verkligen värd att testa så rekommenderar den starkt.

Pris: 99:-
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)