The Body Shop Tea Tree Night Lotion - review


The Body ShopTea Tree Blemish Fade Night Lotion

Produktens Beskrivning: En härligt lätt fuktighetsbevarare med skönt svalkande gelékonsistens. Perfekt till natten!

Min kommentar: Jag tycker inte att den har en riktig gelé konsistens utan mer en härligt lätt kräm som snabbt sjunker in i huden och svalkar skönt. När man först smörjer in ansiktet så kommer en varm känsla (som Tea tree face masken) som sen övergår till svalkande. Riktigt skön på huden och gör den mjuk och följsam. Blev direkt en favorit hos mig och den är verkligen super bra som nattkräm, inga finnar har jag fått på sistone heller. Den fungerar även superbra med mina andra rengörings produkter
(Sebo Specific) från yves rocher så det glädjer mig att man inte behöver en hel serie för att produkterna ska fungera.
Full pott får den av mig!

Pris: 145:-
Var: The Body Shop
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)