EOTD: Something Simple



hehe ni får ursäkta mitt hår på bilderna då jag ofta sminkar mig innan och låter håret vara till senare xD

Produkter jag har använt i sminkningen:
Ansiktet
- Maybelline Dream Matte Mousse Foundation "10 Ivory"
- Maybelline Pure Powder "Matte finish"
- Garnier Roll-on Anti-dark eye
- Make Up Store Cover All Mix Concealer
- Elf High Defination Powder
- Isadora perfect Powder Rouge "16 cinnamon"

Ögonen
- Too Faced Shadow Insurance
- Elf eyebrow kit "Light"
- Elf 6pc Eyeshadow Set "Natural"
- Make Up Store Cake eyeliner "Black"
- NYX Slim Eye Pencil "Black"
- Maybelline The Colossal Volum Express Mascara

Läpparna
- The Body Shop "Chocomania Lip Butter"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2012-03-12 | 20:17:31 |

sv;åh, tack så jättemycket!

allt bra med dig? :)



btw, glöm inte att vara med i helgens sweetie, krävs bara ett"jag är med" ! :)

http://fotokobran.se/2012/march/helgens-sweetie.html#comment

avslutas idag då jag tyckte att ni kunde få lite mer tid att delta! :D

(ungefär som dagens blogg, fast bättre!)

Ellen                       | http://ttypisktellen.blogg.se/ | 2012-03-12 | 21:35:09 |

Fina ögon du har :)

sv: Ja visst är den! Haft en bra måndag?





»
»
»