Yves Rocher Botanical Expertise Self Tan - review

Ja nu är solen tillbaka och alla vill vi ju vara härligt bruna och välmående med en fin lyster. Tänkte bara på att jag skulle tipsa om några jätte bra 'brun utan sol' produkter nu när sommaren är på ingång och man vill vara lite extra brun redan från dag ett på stranden ^^, Yves rocher har just nu 50% på sina BUS produkter så passa på att beställa nu.
Pic
Yves Rocher Botanical Expertise - Self Tan
I Yves Rocher´s BUS serie ingår bla. dessa:
Brun-utan-sol spray för kroppen, 150ml, 95SEK Länk
Fuktighetsgivande kroppslotion med gradvis solbränna, 150ml, 99SEK Länk
Fuktighetsgivande dagcrème med gradvis solbränna, 50ml, 87SEK Länk
- Det finns flera produkter och ni kan se alla genom att klicka här

Produktens Beskrivning: En skön, härligt återfuktande och lätt brun-utan-sol effekt för en vacker solkysst nyans som fördjupas med varje applicering. Då den är fuktighetsgivande kan man använda den varje morgon istället för den vanliga dagcrèmen. Gardeniablomman frambringar hudens lyster, jämnar ut och återfuktar huden för bästa resultat. Huden får vacker lyster och en naturlig solbränna snabbt och enkelt. Fuktgivande formula, testad under kontroll av hudläkare.

 

Användning: Några tips på hur du gör med brun utan sol för att få bästa resultat hittar du via denna länk.


Min kommentar: När jag använder BUS produkter vill jag ha ett snyggt, jämnt och naturligt resultat och det är just vad jag får med dessa fantastiska produkter. Dom doftar till och med underbart av gardeniablomm, som gör huden vacker med lyster och ger en gyllene färg. Färgen håller väldigt bra och jag behöver bara smörja in mig var annan till var tredje dag för att behålla en fin brun nyans. Vill man snabbt bli naturligt gyllenbrun så rekommenderar jag verkligen dessa!

 

Pris: fr 79:- (priser ser ni under bilden där uppe och vi länken)
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Ja
Betyg: 5/5 ♥

 


 

Vill bara tipsa om att Yves Rocher Botanical Expertise - Self Tan är på 50% rea nu!

Detta finns i YR´s Botanical Expertise Self Tan serie:

- Brun-utan-sol för skimrande sommarben

För en gyllene färg utan sol!

- Brun-utan-sol med lifting-effekt för ansiktet

Gardeniablomma, för en gyllene färg utan sol!

- Brun-utan-sol spray för kroppen (superbra och favoriten)

Gardeniablomma, för en gyllene färg utan sol!

- Fuktighetsgivande brun-utan-sol lotion för ansikte & kropp

För en gyllene färg utan sol!

- Fuktighetsgivande dagcrème med gradvis solbränna (superbra)

Gardeniablomma, för en gyllene färg utan sol!

- Fuktighetsgivande kroppslotion med gradvis solbränna (superbra)

Gardeniablomma, för en gyllene färg utan sol!

- Skimrande brun-utan-sol gelé för ansikte & kropp

För en gyllene färg utan sol!

- Peeling

En känsla av ny hud

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)