Nytt från Rosenserien

Fick hem lite fler produkter från rosenserien som ska testas och recenseras ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Monia - mamma till Tuvalie                       | http://moniasundgrenjansson.blogg.se | 2012-06-28 | 14:27:43 |

vinnaren av valfri vara från elaofsweden.com är nu dragen :) Kika in och se om du hade turen på din sida :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-valfri-vara-ffran-elaofswedencom.html

Louise                       | http://Lovisen.blogspot.com | 2012-06-28 | 15:37:36 |

Sv på smyckeskommentar: Ja, det är öglepinnar & Bindringar faktiskt! :) Roligt att du gillar det!

Svar på jobbkommentar; Jag håller faktiskt med dig helt och hållet! Hur mycket man än kämpar för att få ett jobb så har man inte fått de minsta stöd utav AF, dom bara säger nej till allt och är väldigt jobbiga och tvära! Också är det en annan som får ta de sura äpplet och gå utan jobb och bli pank!

Så otroligt tråkigt att läsa de du varit med om, men jag känner igen men otroligt mycket i de du skriver! Har du något jobb idag, eller vad gör du?

Svar: sv: Jag har ett halvtids vikariat som det ser ut nu blir jag anställd till hösten som jag hoppas på. Det är bara en halvtid men ändå första stället som jag har haft chansen att få jobb på. Fick faktiskt jobbet direkt utan praktik och det är väldigt ovanligt men de tidigare praktikerna har varit en eller max två veckor och hur mycket hinner man visa upp sig på det?! så det var väll tur ändå att det äntligen öppnades upp lite för mig också XD För det är ju helt j*vla omöjligt att få jobb utan erfarenhet och när jag gick i skolan var jag inte i så stort behov av pengar så då blev det inte så mycket sökande efter sommarjobb och de sista åren har det ändå varit så svårt att bara få ett sommarjobb så man har ju 0 erfarenhet av nått och det man gick i skolan är ju bara helt onödigt för det bryr sig ingen om..
Therese





»
»
»