New In from OPI

OPI Alpine Snow och OPI Bubble bath
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


honmednaglarna                       | http://honmednaglarna.blogg.se | 2012-06-15 | 11:51:04 |

Nej, jag undrar varför det är så få butiker som har fått in de kollektionerna? När jag har frågat har personalen inte ens vetat att de fanns... Men de kommer väl snart i de mindre städerna också, förhoppningsvis. Man vill ju pröva dem även om de är lite dyra :)

Svar: sv: Nej men precis jag har också varit inne och frågat flera gånger på olika butiker men dom vet inte heller vad jag menar .. suck XD Men man ser ju inte så mycket bra med dessa lack så man köper nog bara ett bara för att prova själv :D HAr du några fina tips på fina holo lack från OPI och china glaze? :D
Therese

honmednaglarna                       | http://honmednaglarna.blogg.se | 2012-06-15 | 22:17:57 |

Man tycker ju att personalen borde vara experter ;) Precis, jag köpte dem mest för att ha provat, så att man inte går och undrar vad man missar.. Jag har faktiskt aldrig prövat några holo-lack från OPI, så vågar inte alls rekommendera något där, men China Glaze har ett par riktigt snygga: det finns en blå som heter "2nite", en grön som heter "l8ter g8ter" och en rosa som heter "TMI". De ger helt fantastiska regnbågar, men tror de är svåra att få tag på numera, skulle vara om man lyckas hitta dem på ebay. Men Nfu Oh har som sagt också riktigt fantastiska holo-lack: håll utkik i Nailmails överskottshop i sommar så dyker det säkert upp några där :) http://nailmail.se/shop/5-shoppen

Svar: Ja eller hur. De kan väll iaf hålla sig lite uppdaterade om vad som händer i skönhets värden och speciellt sina egna märken som dom säljer. Det tycker jag här till jobbet :S Tack för tipsen, får hålla lite koll och se om jag hittar några :)
Therese

honmednaglarna                       | http://honmednaglarna.blogg.se | 2012-06-17 | 12:49:26 |

Jag håller med!

Åh jag vet, det lutar ganska starkt åt att det blir den jag testar nästa gång jag byter lack.. ^^

Svar: sv: Okej var roligt. Blir spännande att se hur det ser ut på! ^^,
Therese





»
»
»