Läsar Fråga: Fit Me concealer

Rebecka: Håller Fit me concealen länge? Dem concealerna jag har provat har blivit typ torra och börjat flagna speciellt under ögonen. Tror du denna funkar bättre?

Svar: För mig håller den hela dagen. Jag använder den dock bara som en kompletterande concealer till min MUS cover all mix för att "blöta upp" den på mina torra ställen så att det inte ska se torrt och kakigt ut. Den känns som en foundation i konsistensen men med en mycket bättre teckning. Passar väldigt bra under ögonen men jag rekommenderar att man duttar på den där man vill ha den och runt det området för att jämna ut färgen istället för att dra ut den för då täcker den inte lika bra. Flagnar gör den inte, iaf inte på mig så jag rekommenderar dig att prova denna då jag tycker den fungerar jätte bra jämfört med andra concealers och är lätt att fixera med puder. Bättre recension kommer snart. Hoppas mitt svar besvarade dina funderingar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecka                       | | 2012-06-02 | 12:40:55 |

Tack för svaret!

Ska testa denna då.:)

Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-06-03 | 13:58:28 |

sv: Åh håller med dig, nybakade scones är så gott! <3





»
»
»