More Than This!

Har haft fullt upp med jobb nu ett tag som ni ser har det gått ut över bloggen då jag inte har haft ork att fixa inläggen på morgonen och på kvällarna. Jobbar väldigt mycket nu men jag har även haft mycket städning här hemma och verkligen gått igenom allt då jag har för mycket skräp ^^
 
Nagel prylarna och sminket är nu nästa grejj att se över och ska organisera lite bättre då jag fick hem en Helmer från Ikea som ska fyllas med alla lack och jag har fått massor av förfrågningar om att ni vill se hela min lacksamling och det har jag tänkt ge er ett inlägg på nu när jag ändå håller på med städningen då allt ändå ska ut på golvet ^^, Ha bara lite tålamod och fråga så mycket ni vill så svarar jag när jag hinner! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»