Hästveckan Lycksele 6 - 14/7 2012

Ni får verkligen ursäkta min dåliga uppdatering. Jag har haft massa jobb, fotograferingar och annat som har tagit min tid i veckan så jag har en massa bilder att kolla igenom och visa er. Ni ska få mina favoritprodukter under juni upplistade och nya lack har anlänt till min samling och dom ska jag såklart också visa både flaskorna och swatches så snart jag kan.
 
Här kommer då lite smakprov från bilderna jag fotograferade tidigare idag (eller ja, igår som tiden ser ut nu!)
Vi hade riddare från Arboga på besök under invigningen av Lycksele Hästvecka och det var riktigt spännande att se men bilderna blev inte lika roliga då det var mycket fart och snabba vändningar ^^,
 
Riddarspel i Lycksele, hästveckans invigning 2012
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-07-07 | 18:24:01 |

Coola bilder, gillar verkligen den andra o tredje :D

Svar: Jo visst blev dom rätt bra ;D Var riktigt spännande att kolla på deras riddaruppvisning. fler bilder kommer imorgon :D
Therese





»
»
»