Glossybox Juni 2012

En box med mycket olika produkten men är lite trött på dusch krämer faktiskt..
Dock ska det bli extra spännande att få prova Murads ansikts primer som kostar en hel förmögenhet. Dock tycker jag att man skulle få ett större prov om de vill locka fler köpare (så man hinner bli beroende av den) Mycket nöjd med den här boxen är jag iaf då det var en trevlig blandning och känsla i den här trotts att bara en produkt var i full storlek.
 

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - MURAD skin Perfection Primer - Blemish & Shine Control - MIN RECENSION
Primer som inte bara jämnar ut och mattar ner utan även förebygger utbrott av kvisslor, reducerar oljig hy, minimerar uppkomsten av stora porer och förbättrar hudens struktur.
♥ - Toni & Guy Sea Salt Texturinzing Spray - MIN RECENSION
Ger struktur och styrka med lätt stadga. Passar för alla hårtyper och är perfekt för en avslappnad look - som efter en dag på stranden.
♥ Puma Yellow EdT (Body Wash & Doftprov) - MIN RECENSION
'Fräsh som en sommaräng' får en helt ny betydelse med Puma Yellow. Söt, uppfriskande och energigivande doft som lyfter ditt humör. Oavsett väder skiner solen!
♥ - Odd Molly 'sun-Day' Sun-Care Facial SPF25 Full size - MIN RECENSION
En härlig, lätt ansiktssolkräm som absorberas snabbt och återfuktar huden. Innehåller en kombination av filter som effektivt skyddar mot solens UVA- och UVB-strålning.
♥ - Maroccanoil Orginal Oil Treatment & Light Oli Treatment - MIN RECENSION
Originalet av hårbehandlingar med arganolja. Tar bort friss, reder ut, bygger upp styrka, samt ger glans och mjukhet. Jämför de båda för att se vilken som passar ditt hår bäst.
♥ - Femme Natural Boost - Bonus Produkt
Innehåller juice från grapefrukt, apelsin, lime, acerola och acal samt extrakt från guarana, ginseng och ingefära, blandat med naturligt koffein från gröna kaffebönor.
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»