China Glaze Re-Fresh Mint - swatches and review

Namn: Re-Fresh Mint, China Glaze
Kollektion: Up & Away
Typ av lack: Creme
Lager som krävs för full täckning: 2 lager
Volym: 14ml
Pris: 98kr

Ett lack som är lätt att måla och som jämnar ut sig själv så det blir en väldigt fin yta efter två lager. Torktiden är snabb och penseln är väldigt bra. Hållbarheten är som vanligt super bra och jag har haft det här lacket på tårna sen midsommar och det ser helt ny målat ut än.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com | 2012-07-16 | 10:05:50 |

Mild och fin färg. Får nog plocka fram och prova min.

Svar: Ja den är verkligen härlig nu till sommaren :D
Therese

Nathalie                       | http://seventyfivedays.blogg.se | 2012-07-16 | 12:15:48 |

Var köper du dina China Glaze? Kan inte hitta de någonstans... :(

Svar: kicks och eleven.se brukar jag köpa min china glaze lack. Men vissa hela kollektioner köper jag på transdesign.com och ibland även ebay :D
Therese





»
»
»