China Glaze For Audrey - swatches and review

Namn: For Audrey, China Glaze
Kollektion: ?
Typ av lack: Creme
Lager som krävs för full täckning: 2 lager
Volym: 14ml
Pris: 98kr

Ett lack som är lätt att måla och som jämnar ut sig själv så det blir en väldigt fin yta efter två lager. Torktiden är snabb och penseln är väldigt bra. Hållbarheten är som vanligt super bra och färgen är ju så snygg.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nathalie                       | http://seventyfivedays.blogg.se | 2012-07-25 | 21:48:41 |

Skulle du snälla kunna berätta var du köper dina China Glaze? Skicka gärna ett svar till min mail! :)

Svar: jag brukar köper dom på kicks och eleven.se. Men vissa kollektioner som jag vill ha alla av köper jag på transdesign.com och ibland även ebay :D
Therese





»
»
»