Vaseline Intensive Crae


Vaseline Intensive Crae Handlotion
Produktens Beskrivning: Vaseline intensive care handkräm slätar ut och mjukar upp händer och nagelband. Den ger dina händer och naglar en komplett vård som de behöver varje dag. På två veckor, stärker den dina naglar och nagelbanden blir mjuka och följsamma. 4 veckor, minskar synligheten av åldersfläckar, fina linjer och rynkor med en regelbunden användning. Det är en snabbabsorberande silkeslen formula med keratin och vitamin E som förbättrar dina naglar och händer.

Min kommentar: Jag tycker att det är en väldigt bra handkräm som håller vad den lovar. Man får inga oljiga händer efter att använt den och händerna håller sig mjuka väldigt länge efter insmörjning. Den har en alldeles underbar doft. Den går in i huden supersnabbt och återfuktar fint. Den är dock odryg, och det behövs mycket av den för att få ett sådant återfuktande resultat som jag vill ha. Men detta gör inget för den är superbillig. Köpte min 250 ml flaska på ICA för den ringa summan av 39 kronor, så denna handkräm är enligt mig ett riktigt budgetfynd! Krämen finns också i 50 ml tub, som är en bra storlek för handväskan! Man känner faktiskt resultatet direkt! Naglarna blir hårdare och den gör nagelbanden mjuka och sköna. Synligt resultat ser man också ganska snabbt, naglarna växer snabbare och blir hårdare och nagelbanden slutar vara trasiga.

Pris: 39:-
Var: b.la. Åhlens, ICA Kicks, H&M, Rusta.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»