Lumene Vitamin C+ - review

Produktens Beskrivning: Lystergivande creme med solskydd. Den fräscha cremen ger huden lyster och skyddar mot solens skadliga inverkan som gör att huden åldras snabbare. Optimalt UVA-skydd. Fröolja från nordiskt hjortron innehåller rikligt med naturliga antioxidanter och förstärker och skyddar huden mot såväl yttre som inre stressfaktorer. Hjortronnektarns detox-egenskaper bidrar till att göra huden klar och strålande.

För alla hudtyper. Innehåller över 80 % naturliga ingredienser. Innehåller inte parabener eller syntetiska färgämnen. Cremen får sin färg av hjortron. 50 ml.

Min kommentar: Den är lite för fet för min blandhy men det är ett måste att ha i badrumsskåpet under hösten och vintern då min hud gärna blir väldigt torr och då är den här underbar! Den luktar otroligt fräscht och den återfuktar huden direkt och huden får ny energi och glöd. Dock tycker jag den är för glansig då man ser oljig ut om man inte har smink på sig.

Pris: 179:- /st
Var: Kicks, Åhlens, Lindex m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)