E.L.F Condition Lip Balm - review

Produktens Beskrivning: Med e.l.f. Conditioning Lip Balm, blir läpparna behandlade med en ren stänk av färg som är slät, sammetsmjuk och kladdar inte. Inte bara är dessa rena, naturliga nyanser vackra, de är också bra, med naturliga ingredienser som behandlar torra, nariga läppar med vitamin A & E. SPF 15 för att skydda känsliga läpparna mot skadliga solskador.

Applicera på
läpparna före solexponering och så ofta som önskas. Detta är det idealiska läpp balsammet att bära med sig, eller ta när man reser, eftersom detta ger en bra färg, SPF skydd och motarbetar torra läppar.


Min kommentar: Det blev fort min favorit då det är ett härligt lip balm som doftar härligt av cocos. Jag har för närvarande bara färgen "peaceful pink" men det kommer absolut att inköpas fler. Det är billigt, finns i många fina färger och kladdar inte. Det enda minuset är förpackningen som den kommer i. Jag tycker inte om burk format när det gäller smink då det är både ohygieniskt, opraktiskt och svårt att komma åt (speciellt om man har långa naglar och inte vill att allt ska fastna där) Jag använder alltid någon typ av läpp pensel och då är det kanon!

Pris: 36:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Vill ni se fler bilder + Swatches så klicka här ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)