Sherlock Holmes 2 - A Game..

Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Den var väldigt bra och mycket bättre än den första! Dock är jag inte så mkt för den här filmserien då jag tycker det är mest irriterande att man först får se hans handlingar som han tänker ut när han ska slåss och sen får se det igen, lite förvirrande! Men det är ju Holmes personlighet så det skulle inte kunna tas bort! Men den var bra.

Handling: Sherlock Holmes, vars briljans endast överträffas av hans ego ställs inför sin tuffaste motståndare någonsin i det kriminella geniet Professor Moriarty, en man som är lika smart som han är hänsynslös. Med en motvillig Watson i släptåg och med spåkvinnan Sim vars bror hamnat i Moriartys grepp ger sig Holmes av för att en gång för alla sätta stopp för professorns planer.

♥♥♥/5

För regi står Guy Ritchie, som även regisserade storsuccén ”Sherlock Holmes”.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


LIIV - vanlig men unik                       | http://liivahliin.blogg.se/ | 2012-01-04 | 14:14:41 |

den där vill jag se :)



Åh du har sånt där arkiv som jag vill ha!





»
»
»