Sally Hansen - Nailgrowth

Sally Hansen - Nailgrowth miracle

Produktens Beskrivning:
Sally Hansen - Nailgrowth miracle ger dig 30% längre naglar på fem dagar! Nailgrowth Miracle innehåller ett proteinkomplex som direkt stimulerar nageltillväxten.

Min kommentar:
Nja mina naglar växer absolut inte fortare av denna produkt. Dock har dom blivit starkare så de går inte av lika lätt men även där är det ingen underprodukt då mina naglar lätt går av iaf just nu. Det här blir inget jag köper igen för att den är rätt dyr och det finns betydligt bättre produkter som har en starkare och bättre effekt! Så tyvärr blev jag väldigt besviken på den här!

Pris: 129:-
Var: bl.a. Åhlens, Parelle & Kicks
Köpa Igen: Nej, håller mig till stärkande lacker istället
Betyg: 2/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nadja                       | http://kingofpop4-ever.bloggplatsen.se/ | 2012-01-26 | 21:55:56 |

Fin blogg och snygg design! :)





»
»
»