Make Up Store

Alla är nog inte lika efter som jag är men jag tänkte ändå tipsa er om att man kan köpa MUS produkter hos kicks.se och få dom hemskickade direkt till brevlådan. Sjukt bra för oss som inte har Make up Store i närheten så att man bara kan gå in i affären och köpa det man behöver! så nu blir det lättare framöver att handla från kicks. Dom har många bra märken och produkter!
Klicka här för att komma direkt till MUS produktsida på kicks!

Frakt:
Alltid gratis om man beställer till butik. Vill man ha paketet hemskickat kostar det 49kr och gratis frakt vid köp över 600 kr.
Leveranstid: Du får paketet inom en vecka vad jag har hört.
Betalning: Kort, direktbetalning, faktura, delbetalning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym                       | | 2012-01-10 | 01:22:14 |

Besök gärna min blogg :).. www.ssandram.blogg.se

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER                       | http://nej.blogg.se/ | 2012-01-10 | 14:13:32 |

Hej snyggo <3

Var gärna med i DAGENS BLOGG tävling, skulle verkligen vara sjukt kul om du var med <3



PUUSS

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER                       | http://nej.blogg.se/ | 2012-01-10 | 16:30:34 |

tack ska du ha :D

allt bra med dig ?





»
»
»