IsaDora - Second Nail


IsaDora Second Nail

Produktens Beskrivning: IsaDora Second Nail En ”ny” nagel på sekunden!
Second Nail är räddningen för mjuka, tunna och sköra naglar som 
lätt bryts, splittras och skivar sig. Den bygger upp volym i ett pensel-
drag. Ger ett extremt motståndskraftigt, tjockt, jämnt lager som skyddar nagelns yta, kanter och topp mot slitage.

Naglarna blir anmärkningsvärt starkare, tjockare, jämnare och 
hårdare. Högglansig, polerad finish. En sann nagelbyggare! 
Hjälper till att vårda och återställa naglarna till sitt optimala tillstånd.

Second Nail innehåller aktiva ingredienser som bevisat härdar och förbättrar naglarna efter 4 veckors regelbunden användning. Kan användas som baslack eller ensamt för en högglansig transparent, naturlig nagelmake-up. Applicera 1-2 lager. 
Avlägsna med IsaDora Nail Polish Remover.
Fri från farliga ingredienser*

Min kommentar: Det är en intressant produkt men jag tycker att den har för mkt färg för att vara neutral då naglarna blir helt mjölkvita så det tycker jag är en stor nackdel. Naglarna blir jämnare och starkare efter en tids användning men jag vet inte om jag känner någon större effekt av att dom blir hårdare då de fortfarande bryts, men de har ändå blivit mycket bättre så jag tycker om denna och är super att ha hemma :)

Pris: 79:-
Var: Åhlens, Kicks, H&M & de flesta affärer som säljer IsaDora.
Köpa Igen: Ja
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»