E.L.F - eye lips face


E.l.f står alltså för eyeslipsface.se. En hemsida lik de flesta där man kan beställa hem smink. Priserna däremot är EXTREMT låga. De flesta produkterna kostar bara 15 kr. Varför det är så billigt på e.l.f är för att du endast betalar för själva sminket, de har alltså inte alls satsat på flashiga förpackningar eller reklam. Alla produkterna har blivit noggrant granskade och följer Europas regler. De har därmed inte heller testats på djur. Sminket fraktas hem till din brevlåda från England. Trots detta går frakten ändå bara på 40 kr vilket, enligt mig, inte är mycket alls. Dom har nästan alltid något erbjudande om fri frakt, % avdrag eller gåvor så jag rekomenderar att man följer deras nyhetsbrev och facebook. Du betalar med kort direkt med din beställning och kan alltså inte välja faktura. Det är en väldigt omtalad sida så jag känner iaf att jag kan lita på dom! Supporten är väldigt vänliga och lätta att ha att göra med om man har några frågor eller liknande! När man har beställt ett paket så kommer det innom 1-2 veckor så det tycker jag är helt okej frakttid.

Jag har beställt flera gånger så jag har en hel del ur deras sortiment men det är för att deras smink håller verkligen bra kvalite på det mesta och jag älskar det! Billigt, bra och har det mesta i sminkväg! När man beställer så beställer man oftast ganska mycket på en gång så därför har det varit mycket recensioner m.m. från ELF ^^,

Läs mer om vad jag tycker om produkterna i recentioner här!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»