ELF Cream Eyeliner - review


ELF Cream Eyeliner
Produktens Beskrivning: Skapar mjuka linjer som är definierade och precisa. Kladdfritt, rubba-bevis och vattenavvisande täckning för hela dagen för att bekämpa, svett, tårar och regn!

Min kommentar: Jag älskar den här eyelinern då den fungerar utmärkt. Den är riktigt färgrik och lätt att applicera med den medföljande sneda penseln så att det blir snygga smala linjen och som sitter otroligt fint på. Jag är så otroligt nöjd med den. Så jag rekommenderar den starkt. Dock är den ganska kladdig så ibland får man det utsmetat under dagen om man använt för mycket eller målat för "högt" på ögonlocket så att man kladdar ut det när man blinkar.

Tips: Man kan gärna lägga ett lager med ögonskugga just över linjen man gjort för att "torka" den lite.

Pris: 37:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)