ELF 100pc Eye Shadow Palett - review


100pc Eye Shadow Palett Collection
Ni är många som har undrat hur den här paletten är och om jag har provat den så nu kommer en recension!


Produktens Beskrivning: Allt-du-någonsin-behöver i professionell ögonskuggs väg samlade i en snygg och enkel palett. Skapa en mörk och rökig lock, en fräsch och ljus aura, eller en helt rolig och funky look med oändliga färger och texturer att välja mellan.

100pc Collection innehåller:
100 Eyeshadow färger
spegel
2 Dubbelsidiga ögonskuggs applikatorer för lätt på språng sminkningar.


Min kommentar: Jag fick den här i en beställning förra julen som gåva och jag använder den dagligen då den har alla de färger som jag behöver även de perfekta neutrala färgerna man inte kan vara utan när man inte har tid, orkar eller vill sminka upp sig för mkt. Färgerna är fantastiska och är lätta att applicera och sitter i hela dagen utan krångel med fallande rester, försvunnen färg eller veck. (Dock är en bra primer nödvändig) ^^,

Jag fick min som gåva men den kostar just nu 79kr under jul rean så passa på att beställa en nu.

 

Pris: 158:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja verkligen!
Betyg: 4/5 ♥

 

Vill ni se några sminkning med denna palett så klicka HÄR, HÄR & HÄR.

Jag är absolut ingen super duktig sminkös men jag tränar och blir bättre. Jag tycker att det är sjukt roligt iaf ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)