Depend - Dip in remover

Produktens Beskrivning:
Depends nagellackremover är fri från aceton, olja, färg och parfym och är därför skonsam mot Din naturliga nagelyta. Välj mellan remover för naturliga naglar eller för lösnaglar.

Min kommentar:
Med denna remover försvinner nagellacket superenkelt! Du doppar ner fingret i burken, vänta några sekunder och sen snurrar man lite på burken sen är nagellacket borta oavsett om det är glitter eller hur många lager du än använde dig av. Det enda negativa som jag lagt märke till är att nagelbanden blir lite torra men det kan lätt fixas med lite naagelbansolja eller nagelbandskräm. Dock är jag väldigt besviken på hållbarheten då man måste köpa ny rätt ofta då men det kan även bero på mig då jag använder rätt mycket glitter lacker och acrylfärg för efter ett tag så fäster sig gammalt borttaget lack runt fingrarna när man doppar ner dom och det är svårare att ta bort. Dock har jag köpt så jag har 2 st, en för endast genomskinligt och ljusa och en för mörka lacker och så har jag börjat ta bort acryl färgen med vanlig remover. Lit omständigt men det fungerar bra!

Tips: När du tagit bort allt nagellack smörj in dina nagelband med en fetare nagelbandskräm och använ en nagelolija för att inte torka ut nagel. :)

Pris: 69:-
Var: bl.a. Åhlens, Lindex & Kicks
Köpa Igen: Ja
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»