Blogresponse

Jag vill bara tipsa er om att ni får väldigt gärna skicka alla era frågor till min frågestida på blogresponse då ni snabbare får svar och även kan ta del på ett lättare sätt på alla de tidigare frågorna som jag fått och besvarat :D
Sjävlklart så får ni fråga här på bloggen också ^^,

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Hur fick/får du så många läsare?

Jag vet faktiskt inte :O Men jag försöker svara på kommentarer och kommentera andras bloggar, så därifrån får jag massa läsare, men sen är det ju viktigt att ha en bra blogg, så att läsarna faktiskt stannar ;D Men i början använde jag mig även av sidan: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Tezzilicious för att få fler besökare. Nu gör jag bara det ibland om jag själv vill upptäcka fler bloggar m.m. Men det är en sida jag kan rekommendera alla :) Det är helt gratis och super enkelt :) ^^, - http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Tezzilicious

Gott nytt år på dig du hoppas du får ett bra nytt år + att du är en skit snygg tjej. kram på dig du.

haha tack ^^, Hoppas du får ett underbart år du också ^^,

hur tror du 2012 blir i jämfört med 2011 ?

Man får hoppas att det blir ett mindre farligt år för oss alla! Det behöver inte bli fler katastrofer och liknande!! Jag hoppas på ett härligt år med mycket skratt, kreativitet och nya vänner :D

Vad har du för kamera? :O Bilderna blir så klara och inte suddiga :D

Jag har en Canon EOS 1000D

Hur länge har du hållt på med nagel design?

Jag började på våren 2010.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»