Yves Rocher Pure System - review

 

Produktens Beskrivning: Dessa produkter reducerar finnar och pormaskar, förminskar porerna och gör huden mattare under 8 timmar tack vare sin formula berikad med reglerande frossörtrot. Den dämpar kvarstående tecken och ojämnheter. De täpper inte till porerna, för ren och frisk hud. Framtagen och testad under kontroll av läkare. Utan paraben.

EFTER 7 DAGAR KONSTATERADE 84 %* AV PERSONERNA EN MINSKNING AV PORMASKARNA
*Egenbedömning, nöjdhetstest hos 26 personer
EFTER 1 MÅNAD KONSTATERADE 86 %* AV PERSONERNA ATT HUDEN VAR REN OCH FRÄSCH
*Egenbedömning, nöjdhetstest hos 29 personer

Formula utvecklad under kontroll av hudläkare, rekommenderas av rådgivande hudläkare.

Min kommentar: En riktigt härlig serie för alla som har oren hy och problem med acne och finnar. Först upplever jag att finnarna blir lite värre och huden blir glansigare men det är ju vanligt när man byter produkter. Men efter en vecka så började finnarna att försvinna helt och huden fick ett fint rent resultat. Visst, jag fick finnar ändå men de försvann mycket snabbare och de kom upp mer sällan så jag är nöjd med resultatet. Jag gillar speciellt ansiktskrämen och SOS spot 8h.

Den fungerar bra för mig men jag föredrar Yves Rocher Sebo Specific serie som faktiskt fungerar bättre för mig och är mer återfuktande då jag lätt blir torr och fet samtidigt. Så jag håller mig till den istället men det här är verkligen toppenprodukter till toppenpriser som jag rekomenderar alla som har problem med finnar och blandhy att prova på.

Pris: fr. 15:- (priser ser ni nedan)
Var: Yves Rocher
Köpa Igen: Nej men endast för att jag har ett annat som fungerar bättre för mig!
Betyg: 4/5 ♥
Vill ni se fler bilder så klicka här

Nej till finnar, ja till fräsch hud
Se PRODUKTLINJEN Pure System

Rengöring med micropeeling - clean pore
Rengöring med micropeeling - clean pore57,50kr
 
Ansiktsvatten - pore minimizer
Ansiktsvatten - pore minimizer47,50kr
 
Patch mot finnar - sos spot 8h
Patch mot finnar - sos spot 8h44,50kr
 
 
Ansiktscrème för problemhud - 4 in1
Ansiktscrème för problemhud - 4 in157,50kr
 
Rengörande ansiktsmask - ultra clean (2x4ml)
Rengörande ansiktsmask - ultra clean15,00kr

Nej till finnar, ja till fräsch hud
Se PRODUKTLINJEN Pure System
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)