Welcome to the Rileys

Welcome to the Rileys
Ingen super film då den var väldigt seg. Jag hoppade till och med ca 30 min in i filmen då jag var less på att se deras sorgliga förhållanden och liv så det känns lite trökt med 1 tim och 50 min då den bara går runt, runt med samma saker. Så nja inget som jag rekommenderar till nån om man inte redan har väldigt tråkigt!

Handling: Doug och Lois Rileys äktenskap har fullkomligt havererat efter att deras tonårsdotter omkommit åtta år tidigare. Medan Doug finner tröst hos servitrisen Vivian, stänger den samvetstyngda Lois helt ute omvärlden och tynar bort i hemmet. Under en affärsresa till New Orleans träffar Doug den unga prostituerade Mallory. Hon påminner om parets dotter och han bestämmer sig för att försöka rädda henne. Nu sätter en kedja av händelser igång, som väcker hoppet om försoning ochförlåtelse för familjen Riley.

♥/5
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»