NYX Cosmetics swatches

Nyx cosmetiks har blivit ett av mina favorit märken när det gäller smink
då det är ganska billigt med väldigt bra produkter och stort utbud. Och den bästa saken måste ju vara att
NYX produkter inte är testade på djur, så med gott samvete har jag hittat mitt nya favorit märke! ^^,

Vad tycker ni om NYX smink? Var köper du NYX produkter? Vad är eran favorit?

Blir du nu sugen på NYX så är det bara att shoppa loss på Eleven.se, Cherryculture.com, cosmeticia.com
eller söka runt lite på Ebay. Alla gillar bra budgetprodukter och NYX är verkligen bra!

Klicka på bilderna så får du fullstora versionerna och tydliga namn.

Jumbo Eyeshadow Pencil

Detta är 28 av 32 så det finns några nya som jag inte hittat bra bilder på!


Single Eyeshadow




Loose Pearl Eye Shadow


Trio Eye Shadow


Candy Glitter Liner



Powder Blush



Rouge Cream Blush



Tinted Lip Spa



Diamond Sparkle Lipstick


Jumbo Lip Pencil

Soft Matte Lip Cream



Round Lipstick


Detta är 89 av 144 så det finns några nya som jag inte hittat bra bilder på!


Round Lip Gloss



Mega Shine Lip Gloss



Detta är 60 av 64 så det finns några nya som jag inte hittat bra bilder på!


Sheer Tube Lip Gloss


Nyx Girls Nail Polish



Auto Eyebrow Pencil


Tango Bronzer Powder



Studio Perfect Primer


Det finns många fler produkter av NYX så det är bara att söka om ni ville se vad mer som finns, men här har ni några av de vanligaste och de som inte stämmer så bra i färgen på tidigare bilder som jag sett innan ^^,

Hoppas ni får en bättre översikt om deras färger och sortiment nu
Och för ni som ej har provat NYX än kanske får upp ögonen för dessa fantastiska produkter nu ^^,
Tango Bronzer Powder
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»